September 28, 2009

Through the years

2005 ------------ 2006 ------------ 2007------------- 2008 ------------- 2009
Foto van 2008 vind ik persoonlijk het leuks. 2005 en 2006 zijn al helemaal verschrikkelijk. 1e heb ik helemaal geen makeup op. 2006 is veel te en face. 2007 is zo braceface en die oorbellen zijn echt te ordinair voor een foto. En iewl ik heb een oogpotloodlijntje onder mijn oog. Gadverdamme. 2008 heb ik geen beugel meer en ik ben bruin (hallelujah). M'n haar zit daar tenminste normaal en met highlights. 2009 is veel te klein genomen door die domme fotograaf. Ook heb ik me bronzer niet goed uitgesmeerd waardoor ik één oranje vlek heb links.. en me haar zit ook niet zo puik. Nou, ik ben benieuwd naar de foto van volgend jaar... Je kan trouwens op de foto klikken ;)

4 comments:

  1. OMY zoiets wil ik ook doen ! :P
    maar dan ben ik meteen zo'n fantasieloos kind dat alles moet nadoen XD dus ik doe t maar niet. Zoiezo is mijn foto uit de 1e te scary om zomaar op internet te plaatsen. Dan komt al helemaal niemand meer op mijn blog haha.

    echt ik vind het een heeel leuk idee man :D echt super.

    ReplyDelete
  2. Aaaaaaw you're so cute
    en die teringfotograaf heeft je laatste foto echt te veraf genomen ja :O

    ReplyDelete
  3. @ Jitske: jaaa die foto is echt van veraf.
    @ Cheyenne: doe ook gewoon als je dat ook wilde ahah, boeiend. vind het wel leuk om jouw foto's te kijken! ahah

    ReplyDelete
  4. aaah 2008 is echt zo mooi!
    en in 2005 ben je echt very very cute, echt zo'n brugklasser foto.
    ik denk dat ik mijn foto's maar even oversla anders dan lachen jullie morgen nog gegege.

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!