September 29, 2009

Visgraatvlecht



Altijd al willen weten hoe je een visgraatvlecht maakt? Vanaf nu kun je het ook zelf! Het is namelijk heel simpel. Je moet er alleen een voorbeeldje bij hebben. Ik probeer het nu te introduceren op mijn school, maar niemand volgt deze trend XD ahha. Dit komt ook omdat veel mensen niet weten hoe je het moet doen. Kijk en leer:

1. Verdeel je haar in twee strengen.
2. Pak een dun strengetje haar van de rechter kant van de rechter streng haar.
3. Doe dat strengetje haar bij het linker deel in de binnenkant.
4. Pak nu een strengetje haar van het linker deel en doe dat bij het rechter deel.
5. Zo moet je de hele tijd doorgaan.

Succes! Het is echt niet lastig, je moet het alleen eventjes doorhebben hoe het werkt.



6 comments:

  1. aaaah ik wil altijd al een vissengraat, maar kan je het ook bij jezelf doen?
    want ik kan al amper mijn eigen haar krullen moet je nagaan, oeeh ik ga het echt een keer proberen en anders laat ik mijn moeder het wel doen.
    nou heeft zij ook niet echt kapperskunsten maaaaar ik probeer het wel.
    en dan maak ik ook een foto ^^...

    ReplyDelete
  2. ja ik kan het ook bij mezelf, maar het is echt niet zo lastig hoor als het lijkt! je moet gewoon ff dat filmpje kijken en dan bij je eigen haar proberen.

    ReplyDelete
  3. Het is gelukt... mijn eerste visgraatvlecht!! Dank je voor de uitleg

    ReplyDelete
  4. Geen dank! Leuk is het hè! :-)

    ReplyDelete
  5. Lukt het ook als je niet
    zo dik haar hebt..
    en laagjes???

    ReplyDelete
  6. Hi Wilma, sorry ik zie nu pas je bericht.
    Het maakt niet uit hoe dik je haar is, dat is geen probleem. Laagjes is wel wat lastiger. Ik heb dat namelijk ook en dan komen er wel sneller piekjes uit de vlecht, maar op zich geeft dat ook weer een rommelig effect!

    X

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!