September 25, 2009

Wish me luck

Ik ben best wel zenuwachtig voor morgen. Dan heb ik namelijk mijn eerste sollicitatiegesprek ooit. Het is voor SFN. Het is een bedrijf dat sportfoto's maakt, bijvoorbeeld teamfoto's. Ik heb me voor de zogehete Startdag ingeschreven. Er wordt dan aan je geleerd hoe je met de camera om moet gaan en ook hoe je met trainers en coaches om moet gaan. Je wordt dan geobserveerd. Aan het eind van de dag heb je dan gelijk een sollicitatiegesprek. Ik heb dit dus nog nooit gehad dus ik weet ook niet wat ik er van moet verwachten. Je weet gelijk dan of je wordt aangenomen of niet. De startdag is in Zwijndrecht. Ik had eerst geen idee waar dat was, maar ik word gebracht door me pappie haha. Ik word al om 9:30 verwacht. Lekker vroeg dus! Rond 16:00 is de dag afgelopen. Dus morgen weten jullie ook gelijk hoe de dag is verlopen en of ik wel of niet ben aangenomen! Oehhh ik vind het echt spannend hihi.

1 comment:

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!