October 16, 2009

Domper

Gisteravond was dan het schoolfeest waar ik laatst over vertelde. Mijn outfit was nog veranderd. Ik had toch maar mijn glitterlegging aangedaan met Vans en het peace symbool shirt. Van te voren waren Amber en ik gezellig langs Gyor geweest met een paar mensen en lekker Domino's Pizza gegeten. Het was nog best vroeg dus gingen we nog even een film kijken. Ik weet niet meer hoe die heette, maar hij was echt te grappig. Een donkere man ging met het vliegtuig, maar omdat hij een te dikke kont had zat hij vast in het toilet. De stewardessen drukten op een knopje om hem los te kunnen krijgen, maar ze drukte op een verkeerd knopje waardoor de bagage wegvloog. Helaas zat de man zijn hondje daarin en hij kwam in de motor van het vliegtuig. Voor dit 'trauma' kreeg de man 100 miljoen dollar. Hij besloot zijn eigen vliegtuigmaastschappij op te starten + eigen terminal. In deze film kun je donkere rappers, girls from the hood, r&b liedjes, zwarte humor en nog veel meer dingen verwachten. Maargoed, de film kon ik niet afkijken, want we moesten naar het schoolfeest. Het was echt zo verschrikkelijk. De muziek stond veel te zacht en de muziek zelf was ook echt bagger. Ook stonk het overal naar kots en bruggers waren dronken. Ook waren er weer talloze drama's zoals altijd... Dit gaat hem dus ook niet meer worden.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!