October 21, 2009

Jeugdliefdes

Iedereen heeft wel een jeugdliefde gehad. Mijn jeugdliefdes waren altijd bekende mensen die te onbereikbaar waren. De voetballers stonden altijd in mijn rijtje. In het EK van 2004 was ik verliefd op Daniël de Ridder en Cristiano Ronaldo. Het WK van 2006 was ik verliefd op Fernando Torres. Tussendoor zaten ook nog Luigi Bruins, Diego Biseswar (still), Gregory van der Wiel, Claudemir ik kan het zo goed niet bedenken. Ook de zangers stonden in dit rijtje: Chris Brown, Usher, Trey Songz. Eigenlijk was ik gewoon een enthousiaste fan. Maargoed, deze avond was dus Real Madrid - AC Milan, en daar zag ik mijn jeugdliefde... Raul Gonzalez Blanco. You just gotta love him.
Ps. Hij is getrouwd, is 31, heeft 4 kinderen + krijgt er nog een bij.

2 comments:

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!