October 25, 2009

Lazy me

Ik ben echt lui geweest de afgelopen tijd. Ik heb alleen nog maar blogs gepost met filmpjes en/of foto's. Wanna know why? Because I have het fucking druk met school und werk. As. donderdag begint m'n toetsweek en dan begint de hel.. Sinds 1 week werk ik ook bij La Place en dat is ook niet het flexte baantje. Ik moet echt hard werken.. Ik heb twee maanden proeftijd, maar ik denk dat ik daarvoor alweer ga stoppen. Ik ben gewoon niet echt een persoon die geschikt is om te werken. Of het moet een baantje zijn waarbij ik de helft van de tijd mag zitten, niks hoef te doen of 10 euro per fucking uur verdient. Nja, dat bestaat natuurlijk niet, maar La Place gaat echt te ver man. Ik heb afgelopen week TIEN uur op 1 dag gewerkt. Dat is dus echt kinderarbeid vind ik zelf. En daarbij ook nog school, jeez I hate my life. Nee grapje, maar soms wil je toch echt gewoon stoppen met alles en voor altijd op een onbewoond eiland zitten met zon zee strand vrienden familie eten muziek en liefde. HAHA omg ik ga te ver in mijn "utopie". Het is nu 23:00 en ik vind het wel weer lang genoeg hebben geduurd. Ik ga naar bed. Au revoir!

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!