October 01, 2009

October Oktober octobre octubre

Ja, het is vandaag 1 oktober. Ik vind eigenlijk dat het nu pas officieel herfst hoort te zijn. Oktober is de maand van Dierendag, herfstvakantie, papa's verjaardag, schoolfeest, lekker naar het bos gaan (niet dat ik dat doe ofzo) en de maand dat ik weer foto's kan uploaden op hyves! Die loserasses zeiden dat ik meer dan 200MB foto's erop had geplaatst, maar dat ken nooooit. Nu ben ik lekker de eerste 3 uur vrij en dan maar 3 uurtjes les. Life's great.. Oja, dit moet ik er nog even bij vermelden. Ik had vanacht zo'n rare droom! Ik had al m'n geld gespaard voor de Jimmy Choo collectie bij de H&M dus ik was als een geek als voor de H&M gaan liggen. Toen mocht ik eindelijk naar binnen, maar ik kon nergens de collectie vinden! STRESS STRESS. I wan't those green snake killerheels so bad!

1 comment:

  1. Hahaha dat was gewoon echt een nachtmerrie

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!