November 25, 2009

Den Haag

Vandaag ben ik met school een dagje naar Den Haag geweest. We begonnen bij de Tweede Kamer. Heel gezellig natuurlijk allemaal. We waren al om 10:00 bij de Tweede Kamer terwijl we pas om 11:00 begonnen dus waren Gyor en ik nog eventjes naar de winkels gegaan. Ik heb 'n heel leuk vestje gekocht bij de H&M (heel standaard), daar kwamen we ex-Idol Nigel Brown tegen. Ik was voor hem bij Idols! Hij had alleen niet gewonnen, maar hij was 4e geworden. Dus we gingen daar ook nog eventjes mee kletsen. We kwamen ook Geert Wilders nog tegen.. Ik zei nog heel lief "Hoi Geert!", maar hij reageerde niet.. helaas pindakaas. We zouden een debat bijwonen, maar de vergadering was geschorsd ofzoiets.. dus ging de klas lunchen bij Dudok. Ik dacht dat we zelf wat mochten kiezen, maar onze school was zo skir dat we ijskoude sandwiches kregen. Ik vond het niet heel smakelijk, maar daarna kregen we een stukje Dudok appeltaart. Toen moesten we naar een kunstmuseum. Ik vond er persoonlijk niet heel veel aan. Half 4 waren we klaar en konden we naar huis. Ik had alleen besloten om nog eventjes in Den Haag city te blijven met een aantal mensen, ze hebben er namelijk best leuke winkeltjes! Toen zijn we ook nog maar eventjes teruggegaan naar de H&M en met Nigel op de foto geweest. Ik keek van te voren heel erg tegen vandaag op, maar uiteindelijk was het nog best leuk!


3 comments:

  1. NIGEEEEEEEEEEEEEEEEL (L)
    omg, what a shame dat hij nog in de H&M werkt, hij had ondertussen beroemd moeten zijn.

    ReplyDelete
  2. Hahahah he's so cute! Ik hoop echt dat hij een album gaat maken ofzo, maar het was soort van in progress zei die haha dus ik hoop dat het lukt haha.

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!