November 29, 2009

Dreamcity 2009


Gisteravond ben ik naar het schoolfeest van Zadkine geweest. Het werd gehouden in Ahoy. Ik ging er heen met Amber, Denise, Gyor, Michelle & Milou en op het feest zelf waren er nog allemaal mensen. Nja het feest begon niet al te goed. Ik was de kaartjes vergeten... gelukkig waren we nog nét niet weg. Bij Ahoy aangekomen kwam ik erachter dat ik mn telefoon in de auto had laten liggen. Echt heel suf, want ik raak altijd wel kwijt op feesten. De rij was weer is spastisch, maarja I didn't care... behalve toen mensen half aan mn haar zaten te trekken. Nadat ik was gefouilleerd kon de pardie beginnen. We begonnen in Zaal 2 - heaven on earth -. Er waren overal chocolate men! haha (omg nu denk ik gelijk aan White chicks, die film). Hier hebben we een minioptreden van Jayh bijgewoond. Natuurlijk even hard meegezongen met "Delilah", maar na de achtste keer: "Is er liefde hiiiiieeeer?" had ik het wel weer gehad met hem. Daarna gingen we naar de hoofdzaal waar iedereen bleek te zitten van school. Dat was wel heel gezellig. Er waren maar twee of drie 'gevechtjes', maar mijn life rescue savers waren er op tijd bij, de mannetjes in de oranje pakkies. Het enige wat me echt tegenviel, waren de WC's. Er waren gewoon bouwvakkers wc's!!!!! En natuurlijk helemaal smerig etc. Gelukkig had ik mn ontsmetter bij me, dat was eigenlijk wel mn echte life saver. Dat was het eigenlijk wel. Et moi, le photographer, heeft natuurlijk foto's gemaakt. Daarvoor kun je naar: http://sjoowelle.hyves.nl/album/46335290/Dreamcity/E_jCg7qt/

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!