November 16, 2009

Mijn ortho is echt een asshole

Vandaag had ik om 8:30 bij mijn ortho in Prinsenland. Heerlijke tijd, want dan kan ik later weg van huis en kom ik het 2e uur op school. Anywayz, mamalief had dus een afspraak voor mij gemaakt, omdat mijn draadje achter m'n tanden boven los zat en daar was een tand verschoven. Máár ook was er een tand verschoven beneden. Dus mijn ortho, de èhkull supreme, vertelde me dat ik een 'sloper' was en dat hij dit niet kon herstellen, omdat het draadje helemaal verbogen was. Dus ik dacht: Okééé haal het er dan uit en doe er een nieuwe in.. Maar de man kwam met een opperbest plan: "Ja, dit wordt dus een nieuwe beugel!" Ik keek die man met een blik aan zoals ik alleen kan. Mijn blikken kunnen echt doden, maar dat kon zijn pret niet deren. Toen liep hij weg uit de consultkamer en die assistent stond daar maar een beetje. Dus ik vertelde die vrouw dat er onder ook een verschoven tand zat. Ze liet me mijn beugel in spé zien.. Het was echt een afschuwelijk ding. Het leek wel een fucking blokbeugel. Ik vond dat het tijd was om míjn mening te uiten. Want je tanden kunnen toch fucking niet verschuiven als je eerst drie jaar een beugel hebt gehad mét zo'n draadje erachter.. Maar dat komt allemaal door Moeder Natuur, deelde de assistent me mee. Ik heb het echt zó gehad met die kut ortho daar. Eerst krijg ik VIER beugels (ja lach maar): een blokbeugel, plaatjesbeugel onder en buitenboord SAMEN. Toen ik daar van af was (ik heb het zowat nooit ingehad) kreeg ik boven ook een plaatjesbeugel. Maar dat was nog niet genoeg voor geldwolf ortho M. L. IK KREEG NOG EEN LEKKER SMAKENDE GEHEMELTEBEUGEL. Nou toen was het plaatje compleet. Op mijn verjaardag in 2008 kon al deze shit eruit en had ik prachtige tanden. In die tijd tot nu is mijn draadje 5 keer losgeraakt en zijn mijn tanden talloze keren verschoven. Deze man is dus echt een arrogante oplichter, geldwolf, gemene sukkel en nu druk ik het nog héél aardig uit. Ik had hem allang verrot kunnen schelden toen hij me voor de zoveelste keer "Rocket Girl" noemde. Kijkt die man elke dag Rocket Power ofzo? Ik haat deze man echt gewoon. Kan je zo iemand hier voor aanklagen? Voor het verpesten van mijn tanden... Oja, vergeten er aan toe te voegen. Ik ben overigens niet ingegaan op zijn aanbod van een nieuwe beugel. Is die man helemaal gestoord ofzo. Ik hou lekker me beugelloze mond en ik ga op zoek naar een nieuwe ortho.

7 comments:

  1. :O
    hahaha heb ik tenminste een beugel genoot!
    Good luck with the brace life....AGAIN
    xoxo

    ReplyDelete
  2. omygod, haat aan ortho's !!!!!
    mijn ortho stinkt zoooo erg uit zn bek, ik kan haast niet meer ademen als hij boven me hangt en dan zegt ie: tjaa, je moet toch iets beter je tanden poetsen.
    NEE DAT MOET HIJ ZEGGEN!
    maar echt geweldige blog en sterkte :|

    ReplyDelete
  3. @ Sanne: iewlll bij welke ortho zit jij? misschien zitten we wel bij dezelfde haha

    ReplyDelete
  4. I KNOW what you're talking about :|

    ReplyDelete
  5. Hij is zooooo een sufferd hè.. haha
    Hij had jou toch ook een bijnaam gegeven?

    ReplyDelete
  6. Jaa, nou hij roept gewoon altijd als ik binnen kom heel hard: HEEE MEVROUW STOUT! grrrrrrr!!!

    ReplyDelete
  7. Ow god.. He's sucha loser. Ik ga er waarschijnlijk ook weg! Hij is echt gewoon alleen een golddigger die uit ze muil meurt en zichzelf echt zo goed vindt. Ik heb echt haatgevoelens voor die man gekweekt.. haha

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!