November 02, 2009

My life so far

Eigenlijk heb ik me nooit echt voorgesteld op blogspot. Ik heb nu toch niks te doen (eigenlijk moet ik leren) dus nu typ ik wel een leuk verhaaltje over mezelf. Ik ben Joëlle Denise Reket. 16 jaar, 171 dagen, 12 uur, 23 minuten en 4 seconden oud. Als ik klaar ben met dit verhaaltje ben ik waarschijnlijk weer ouder. Ik woon in Capelle aan den IJssel (naast Rotterdam) in Nederland. Ik heb een papa en een mama en een broer waar ik van hou. Mijn basisschool was Pluspunt en daar had ik altijd veel vriendinnetjes. Eigenlijk na de basisschool is dat contact verwaterd. Daarna ging ik naar de middelbare school het IJsselcollege (kut school). Daar heb ik m'n bf Amber ontmoet. Ik kende haar ook al van sport nummer zillion, atletiek. Ik heb namelijk ook aan heel veel sporten gedaan. Zwemmen, judo, jazzballet, streetdance, atletiek en nu handbal. Dat doe ik nu voor m'n 5e jaar en ik zit in de A1 bij Roda'71. Daar ben ik captain (jeuj, altijd leuk om te zeggen). Mijn andere beste vriendin is Michelle. Haar ken ik al vanaf m'n geboorte en sindsdien zijn we vriendinnen. Voor de rest heb ik natuurlijk ook nog andere vrienden, maar Amber en Michelle zijn m'n beste. En ja, ik heb ook werk. Twee zelfs! Ééntje is zwaar zwart bij een vriend van m'n vader. Ja daar doe ik eigenlijk van alles. M'n andere baantje is bij La Place. Het werk is niet heel bijzonder, kassa en tafels schoonmaken!, maar de mensen die er werken zijn wel heel leuk. Ik heb ook hobbies, dat zijn winkelen, fotografie, mode, films, chillen, sporten en op vakantie gaan! Ik hou echt heel erg van vakantie. Het liefst heb ik voor altijd vakantie. Ik heb een droom en dat is een wereldreis maken. Ik wil alleen wel in m'n eentje. Ik wilde dat eerst doen na mijn middelbare school. Ik doe namelijk vwo en ik zou 18 zijn als ik klaar was. Ik vind dat toch een beetje te jong, dus ik dacht... dan doe ik het gewoon na m'n vervolgopleiding! Nu ik het daar toch over heb, ik zie m'n toekomst heel triest in... Ik weet echt niet wat ik hier na moet doen!!!! Eerst wilde ik altijd heel graag modeontwerpster worden en dan de modeopleiding doen op de Willem de Kooning Acadamie. Maar ik begon aan mezelf te twijfelen en schrijven vind ik ook heel leuk (vandaar deze blogspot) dus ik kan ook altijd nog een studie journalistiek doen. Ik praat echt te veel man. Volgens mij vergeet ik echt nog dingen over mezelf, maarja. Dit is wel zo'n beetje mijn leven tot nu toe..

2 comments:

  1. je moet echt journalist worden sjoow!
    ik zou jij al helemaal bij een tijdschrift werken.

    ReplyDelete
  2. Hahah ja ik wil ook echt bij een tijdschrift! Maar ik moet nog even kijken hoe ik daar kom, met welke studie etc. hihi

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!