November 21, 2009

Quit my job guys

Gisteren moest ik werken van 17:00 tot eigenlijk 22:30. Best lang na een dagje school, maar het liep uit naar 23:30. Ik had fucking pijn in m'n benen en blaren op m'n handen. Ook moesten we de hele grond schrobben en de spoel schoonmaken. Die was niet goed schoongemaakt dus moesten Michelle en ik het opnieuw doen. Ik had daar dus totaal geen zin in.. Ik wilde echt al na de 1e keer werken stoppen, maar nu heb ik echt de stap gezet haha. Vanmorgen heb ik mijn ontslagbrief ingeleverd. Ik moest vandaag eigenlijk ook werken om 12:00 maar what the helllll ik ga echt niet haha. Ik mocht volgens m'n contract binnen twee maanden stoppen wanneer ik zou willen. I'm just not made for working.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!