November 10, 2009

Tattoos on chicks

Het is nu al bijna een half jaartje geleden dat ik m'n tatt heb gezet. Ben er nog steeds super blij mee! Hij is ook nog steeds mooi, gelukkig maar want ik durf echt niet terug om bij te laten werken! haha. Ik heb nooit eigenlijk een foto ervan geplaats, so this is it:

De letter staan voor de 1e letter van de namen van m'n vader, moeder en broer. Ze staan op m'n linkerpols. Oja, m'n Duits boek ligt daar ook.. *nerd* Anywayz, dit is het dus. Ik weet niet of ik in 'de toekomst' nog meer tatts ga nemen. Ik heb ook geen idee wat ik zou willen. Dus ik ben wel eventjes zoet met deze. Men zegt dat tattoos verslavend zijn.. Ik heb in ieder geval nog geen neigingen.

1 comment:

  1. en ik was erbij toen die werd gezetttt, hihi

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!