November 27, 2009

Filmtip: Precious

De film vertelt het verhaal van Claireece 'Precious' Jones (Gabourey Sidibe), een zestienjarig Afro-Amerikaans meisje geboren in Harlem, in een keiharde omgeving. Het leven lacht haar niet bepaald toe: ze is voor de tweede keer in verwachting van haar vader. Thuis loopt ze op eieren om te vermijden dat haar moeder (Mo'Nique), een intens boze vrouw, haar mishandelt. Haar leven verandert als ze de kans krijgt over te stappen naar een alternatieve school. Daar komt ze onder de hoede van Ms. Rain (Paula Patton). Een vrouw die haar begrijpt en haar laat voelen dat ze bijzonder is en talenten heeft. Hier begint Precious haar nieuwe toekomst weg van de duisternis, de pijn en liefdeloze omgeving en neemt ze haar jonge leven in eigen hand. Bron: Youtube

Mij lijkt het een goede film en ik wil er ook graag naar toe. 3 december 2009 komt hij bij ons in de bioscoop. Let vooral eventjes op Mariah Carey's onbepoederde gezicht bij 0:34. Let me know what u think about this movie ;)

3 comments:

  1. OMG ik wist niet dat ze zwanger was van haar pa :O..
    Ik heb de trailer ook gezien en ik ga ernaartoe met me sis!
    xoxo

    P.S : Is dat nou Chris Brown?

    ReplyDelete
  2. Nja daar zat ik eerst dus ook over te twijfelen.. maar volgens mij is het hem niet haha

    En ik ga er denk ik ook naar toe! Ik wil tenminste wel echt, echt een drama film, volgens mij ga ik daar echt weer janken in die bioscoop haha.

    ReplyDelete
  3. hahaha, wel zakdoekjes meenemen he!
    Ik denk niet dat het CB is want hij staat niet bij de cast..
    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!