November 24, 2009

Whazzup lately

Hoiii, laat ik maar weer eens een blog schrijven met tekst erin.. Ja wat is er eigenlijk gebeurd laatste paar dagen/weken. Vorige week zaterdag heb ik dus ontslag genomen bij La Place. Ik heb ook niet echt de behoefte om ergens anders te werken haha, ik haat werken! Alleen als het echt heel leuk is, goed betaalt en niet de hele dag hoef te staan. Zondag heb ik weer lekker gehandbald, maar wel weer verloren. We staan echt laatste ofzo.. Hmmm, oja, vandaag heb ik m'n nieuwe camera gehaald. M'n papa heeft hem voor me betaald, maar ik heb me voorgenomen hem terug te betalen. Ik voel me altijd zo schuldig als mn ouders dingen voor me kopene enzo. Morgen ga ik met school naar Den Haag, we moeten naar de Tweede Kamer of zoiets saais. I don't wanna go! Tomorrow I'm so one of the guys. Amber is met het MEP (europees debatteren) in Duitsland so I'm kinda the only normal girl (just kidding), maar wel van mijn vriendengroepje op school. Voor de rest.. nja ik heb niet heel veel meegemaakt ofzo. Oja ik zag Lerra aka Leroy Fer vandaag op de oosterhof. Als er iets boeiends gebeurt in mn leven laat ik het wel weer weten. xoxo
PS. This is my 250th blog at this blogspot so that's good for a little partyyyy haha. And almost 2.000 visitors... Things are going well!

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!