November 05, 2009

Why is life so unfair?

Ik vind het echt niet eerlijk. Ik heb deze hele periode echt heel hard gewerkt voor bijvoorbeeld wiskunde en ik heb er ook nog bijles voor en dan haal ik een magere 6.2, maar dat is niet eens het erge. Wat ik echt oneerlijk vind aan het leven is dat mensen die gewoon helemaal niks nada nothing doen in de les gewoon een acht ofzo halen... How I hate my life. Oja voor aardrijkskunde had ik een 5.5 Ik haaaaaat school! Enige lichtpuntje van me dag is dat ik voor kunstgeschiedenis een 8.3 had. Oja, ik ging vandaag pokeren op school avec the guys. Ik ben zo goed hè. Ik heb twee keer gewonnen ;a Voor de pokeraars onder ons, ik had een bijna royal flush, two pair met aas en koning en nog een twee keer drie dezelfde. I'm so good. Haha oké, vanavond This is it! Ik ben benieuwd hoe het wordt. Oja, ik ben bang voor morgen. Nog meer cijfers...

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!