November 10, 2009

Wuzzup lately

Ik heb al 'n tijdje geen zinvolle blogs geplaats, ja wel een paar leuke liedjes, maar geen dingen die ik heb meegemaakt. Komt onder andere doordat ik het echt très druk heb met school. Ik heb net toetsweek achter de rug en ik moet dit jaar echt gaan bikkelen! Ook ben ik sinds drie weken elke vrijdag en zaterdag te vinden @ work bij La Place (Oosterhof). Doordeweeks zit ik natuurlijk van maandag t/m vrijdag op school. Maandag, woensdag en zondag moet ik sporten (handbal) en tussendoor ook nog me sociale contacten bijhouden haha. Elke week is er wel weer 'n feestje en ga zo maar door. Ik wil echt weer iets doen wat gewoon leuk is om aan jullie te laten weten. Nja, laatst ben ik dus arty naar Boijmans van Beuningen met Gyor geweest. Hij had wat dingen nodig over Pop Art (geschiedenis opdracht). Dat was er alleen niet plus, je mag daar geen foto's maken dus de in mijn hoofd geplande fotoshoot ging niet door. Voor de rest ben ik niet echt naar toffe feestjes of festivals geweest. Is ook eigenlijk niet te doen voor deze tijd van het jaar. Op dit moment heb ik echt zin in een cultural trip.. something like Berlin, London, Tokyo... I don't know! Gewoon iets.. haha. Ik wil echt de winter overslaan! Ik haat kou en euhm.. er is hier niks te doen.. Als ik later "groot" ben, wil ik echt gewoon elke winter naar m'n second house.. Ergens in een warm ver land zodat ik de kou hier kan overslaan. Natuurlijk vlieg ik dan met Kerst naar huis voor dat met de fam te vieren (omdat ik très rich ben en een big spender ben) en met Oud & Nieuw naar iets tofs te gaan like New York. I'm sucha dreamer... haha, maarja, daar is niks mis mee toch?

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!