November 19, 2009

You're the one that I want

Helaas heb ik eergister mijn geliefde camera laten vallen. Hij lag op m'n bureau, waarschijnlijk nog aan en zonder hoesje eromheen. Hij viel precies op de lens.. Mijn camera was zo fijn! Nu is de lens helemaal ingedeukt, hij kan niet meer scherpstellen en die soort gordijntjes in de lens waarmee hij wordt afgesloten als je hem uitdoet, doen het niet meer. Vandaag ben ik naar de Mediamarkt geweest. Er werd me verteld dat ik beter een nieuwe kon kopen... Dus ik was weer verder gaan kijken in de Mediamarkt en daar vond ik mijn nieuwe liefde:

Deze digitale camera is een Panasonic Lumix DMC-FX60. Mijn vorige camera was het oude model hiervan. Ik wil deze, omdat ik dan toch al weet hoe hij werkt en deze camera heeft 4MP meer. Ik had eerst ook een zilvere, maar dat vind ik zo zilver. Zwart is ook wel leuk :] In deze zit ook een hele goede groothoek. (geen idee wat het is, maar volgens mediamarkt is dat heel goed) I really want it mommy and daddy!

1 comment:

  1. Woee ik moet ook nodig een nieuwe Camera..
    12 mp!!!
    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!