December 22, 2009

AHAHHAAH OMG Schwarzkopf

Iedereen had vroeger wel sugababes of zo'n andere domme profielensite, maar ik verveelde me net dus zo erg, dus ik ging kijken of mijn profiel nog bestond. Ik zag allemaal foto's van vroeger en ik ging helemaal stuk om al die foto's en toen stuurde pfzh buddy Gyor me nog wat chantage foto's van vroeger.... nou ik had het niet meer. En ook nog een geluidsfragment genaamd 'Blackson'. Ik ga helemaal brokkooo _O- Ik moet me echt inhouden om niet deze grappige foto's te plaatsen. Nja in ieder geval in tip: verwijder echt je oude profielensites. Het kan altijd nog worden gebruikt voor chantage etc. Omg en dit filmpje vond ik ook nog waar ik vroeger altijd zó stuk om ging.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!