December 30, 2009

Bowling Queen

Vandaag ging ik met mijn ouders bowlen in De Koog. Ik typ dit nu ook met een gescheurde nagel en een pijnlijke duimspier. Thuis ga ik wel is bowlen op de Wii, mijn record was 5 keer strike achter elkaar, ik ben namelijk best goed op de Wii. Dat bleek dus weer niet zo in het echt te zijn. Ik werd twee keer laatste en 1 keer tweede. De bowlingbaan was echt zo jaren '80 nog, net als de rest van dit eiland. Naast ons en daarnaast zaten ook nog van die hinderlijke Duitsers. pfff de hele tijd schreeuwen etc. Na een half uurtje startte het discobowlen opeens. Foute liedjes zoals Drago sta din tea ofzo kwam weer is voor bij en René Froger niet te vergeten, maar goed het was wel een gezellig avondje.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!