December 13, 2009

Chris is still on


Still supporting my man. 4 december 2009 kwam zijn album Graffiti uit. Ik heb hem eigenlijk nooit echt gepromoot op mijn blogspot. Dat doe ik nu dus maar... ik heb hem eigenlijk ook pas vandaag gedownload.. Wel legaal gedownload.. op 4usonly, maar ik krijg hem met kerst ook van Michelle ;a haha, ik weet m'n kerstcadeautje al XD Anywayz, hier is de playlist:

1.I Can Transform Ya
2. Sing Like Me
3. Crawl
4. So Cold
5. What I Do (Ft. Plies)
6. Famous Girl
7. Take My Time (Ft. Tank)
8. I.Y.A.
9. Pass Out (Ft. Eva Simmons)
10. Wait (Ft. Esther Dean)
11. Lucky Me
12. Fallin Down
13. I'll Go
14. Girlfriend (Ft. Lupe Fiasco)
15. Gotta Be Ur Maniend (Ft. Lupe Fiasco)
16. For Ur Love
17. I Need This
18. I Love U
19. Brown Skin Girl (Ft. Sean Paul)
20. Chase Our Love
Mensen haten me echt, omdat ik nog steeds Chris Brown support. Iemand retweeted me op Twitter.. kwam ik vandaag pas achter:

chrisbrownhater @sjoowelle @MechanicalDummy @Im_so_Real9 @omegacain fuck you for supporting @mechanicaldummy all your mothers are whores
7:26 AM Dec 5th from web in reply to sjoowelle
People are so nice to me hahaha, anyways, go get his album!

2 comments:

  1. hahaha noujaaaaa wat een haterss zeg,
    ik houd trouwens echt van het liedje op je blogspot van let it snow haha.

    ReplyDelete
  2. :O zo kinderachtig haha ik heb een cadeau onder de kerstboom gezien van freerecord shop met me naam erop!
    HOOP

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!