December 27, 2009

Road to hell

Mijn ouders besloten een paar weekjes geleden dat het wel 'gezellig' zou zijn om met het gezin een paar daagjes naar Texel te gaan. Mij leek dat niet zo gezellig dus probeerde ik dit reisje te annuleren wat helaas niet is gelukt. M'n ouders hadden namelijk ook wel een goede reden voor dit reisje. In ons huis in Capelle hebben we van die kleine zilvervliesjes, maar mijn ouders waren zo panisch dat ze ze weg wilden hebben. Nu wordt ons huis dus gespoten. Deze blog schrijf ik nu vanuit Texel. Gisteren zijn we gaan rijden naar Den Helder. We deden er nog echt twee uur over and that's so not good for me met m'n reisziekheid. Anyway, in Den Helder aangekomen, waren we net op tijd voor de boot naar Texel. Binnen een kwartiertje waren we van het zonnige Noord-Holland in het regenachtige, stormachtige Texel. Het huisje waar we in slapen, is wel echt schattig. En er is een privé sauna! Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik hier een paar dagen zit. M'n ouders hebben nu ook al allemaal leuke dingen gepland: zwemmen, bowlen, naar de film, winkelen etc. Misschien zijn deze paar dagen in the middle of nowhere ook wel goed. Nu kan ik in alle rust leren voor mijn toetsweek na de vakantie, want die fuckers van het IJsselcollege plannen die toetsweken altijd zó puik in dat ik in de vakantie moet gaan leren.. Ik laat nog wel weten hoe het hier is..

2 comments:

  1. Vandaag ga ik ook beginnen met leren :[
    Haha geniet van de sauna!
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Dankje, jij succes met leren!

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!