December 17, 2009

Sneeuw

Mijn beginliedje op m'n blogspot was dus niet zo'n goede stap. "Let it snow, let it snow, let it snow". What the hell was I thinking??? Ik HAAT sneeuw. Nja, eigenlijk alleen om er door te fietsen etc., maar aangezien ik vandaag met de metro ben geweest naar school (en alsnog mijn leven heb geriskeerd), vond ik de sneeuw nog best leuk. Even brugger spelen in de pauze en mensen 'inpeperen'. Ik vraag me eigenlijk af.. als ik als beginlied iets doe als "Letttttt the sun shine" (remember that comercial from D reizen?).. zal het dan ook nu opeens 30 graden worden? I guess not, maar ja, dit lied irriteerde me toch al, dus ik ga even een ander beginliedje zoeken.. en ik heb al zo'n idee welke het gaat worden!

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!