December 13, 2009

Voetbaldag

Gisteren ben ik met Amber meegeweest naar Warner's wedstrijd (Sparta-Ajax). Hij had gewonnen met 1-2. Was wel errug koud daar op de tribune. Na zijn wedstrijd gingen we (Amber, Kirsten, Warner, Amber's vader, opa, "oom" en Jasper) naar Friesland, op naar Heerenveen-Feyenoord. Ik zat samen met Amber, Warner en Peter (Amber's pappie) in de auto waar het lekker warm werd. Op Radio 538 kwamen allerlei kerstliedjes voorbij. Zo ook "Flappie", ik wist niet dat ik dat hele lied uit mn hoofd kende. En Jay Sean's down down down down down doooooooooooooooown doooooooooooooown.

We mochten ons in Friesland even VIP voelen, want we zaten daar in een skybox. Dankzij Amber's vader waren we binnen anderhalf uur in Friesland. Normaal doe je daar volgens mij echt tweeënhalf uur over ofzo haha. In die skybox kon je ook de ruststand, eindstand, topscoorder en man of the match raden. Als je de meeste punten had, won je een Heerenveen shirt + handtekeningen. Tweede prijs was een Heerenveenbal met handtekeningen. Nou dit had ik dus ingevuld:
Ruststand: 0-1
Eindstand: 1-4
Topscoorder: Jon Dahl Tomasson
Man of the match: Papadopulos (ofzo)
Ik had echt niks goed.. alleen de topscoorder. Je moest als man of the match per se een Heerenvener doen. Amber's opa had wel gewonnen! hihi
Het was in ieder geval heel gezellig en we zijn niet voor niks naar Heerenveen gereden, want Feyenoord won met 0-2 (Hofland en Tomasson). En ook nog even een leuk fotootje:

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!