December 05, 2009

Week 49

Het is alweer week 49.. Het is bijna 2010! Ik heb deze week wederom een lied gehad wat een hele tijd in mn hoofd zat. Dit keer is het Fireflies van Owl City. Ik heb geen idee waar het lied over gaat, maar hij is echt heel leuk.
Luister zelf maar. Anywayss.. wat heb ik deze week eigenlijk gedaan? Niet gek veel eigenlijk. Maandag en dinsdag moest ik trainen. (Great, drie dagen achter elkaar handbal zorgt voor spierpijn). Zondag moest ik ook al m'n wedstrijd spelen. Woensdag deed Amber mee met het gemeentespel waar zij alle vierdeklassertjes had afgeslacht hihi, daar had ik bij moeten zijn! Maar ik zat lekker op school.. voor de rest heb ik op school niet veel gedaan.. of ik moet iets mega's zijn vergeten. Vrijdag kwam Sinterklaas op school. M'n school probeert altijd wel leuk te doen.. Vorig jaar hadden we een zwarte Sinterklaas. Dit jaar hadden we een vrouwelijke Sinterklaas, witte Piet en de Sint kwam binnen op een motor. Ook deed onze Sinterklaas alsof hij meespeelde in Yo momma (remember that programe on Mtv?) Op dit moment ben ik bezig met shit uitzoeken voor de zomer van 2010. Amber en ik willen namelijk op talencursus voor Spaans. Twee weken in Madrid zijn we van plan. How niceeee?! We moeten alleen nog even allerlei dingen uitzoeken etc. Can't wait! In maart 2010 ga ik ook naar Spanje, maar dan met school. Daar heb ik ook al superzin in! We gaan van 2 tot 7 maart dacht ik naar Callela (best wel 40 min. van Barça). Oja, helemaal vergeten. Today's Sinterklaas! Nja ik vier het ook niet eigelijk, maar mn mammie koopt altijd wel 'n cadeautje voor me. Als jij wel Sinterklaas viert, have fun tonight! And keep visiting my blogspot, got almost 3.000 visitors! xoxo

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!