December 11, 2009

Weekend!

Yay, het is eindelijk weer weekend! Het is trouwens echt lang geleden dat ik één dag heb overgeslagen om te bloggen. Deze week is er gewoon niet zo veel spectaculairs gebeurd. Op school waren deze week wel twéé gevechten. Dat is heel speciaal voor het IJsselcollege. Gevecht #1 waren twee goons uit de derde klas. Ik zat natuurlijk weer front row. Een ginger probeerde de twee uit elkaar te halen, maar tevergeefs. Redder in nood was natuurlijk weer Sjon (onze conciërge, je zal vast wel niet zn naam zo schrijven, maar Sjon komt er veel shonnie-er uit). Anywayz, gevecht #2 waren bruggers. Dat was vandaag. Ik was de eerste twee uur vrij dus ik kwam aan op school toen ik twee kleine mannetjes zag stoeien. Maar het ging van kwaad tot erger. Bruger 1 spuugde opeens naar Brugger 2. Dat spuug dwaalde ook nog echt af, het kwam bijna op mij! Brugger 2 pikte dat niet en begon Brugger 1 te schoppen, maar helaas, Sjon kwam er alweer aan. Weer een veelbelovend gevecht in de doofpot gestopt.
Maargoed, het is nu dus lekker weekend. Vanavond ga ik naar een toneelstuk van de leerlingen van het Thorbecke. Yay, maarja dit kan ik wel voor mn CKV gebruiken. Ik ga gezellig con mis padres. Morgen ga ik met Amber eerst naar Warner's wedstrijd, hij moet tegen Sparta. Daarna gaan we naar Heerenveen om die échte Feyenoord fans te zijn haha. Zaterdagavond moeten ze namelijk uit tegen Heerenveen. Amber & ik moeten alleen nog wel eventjes het Friese volkslied leren... Zondag heb ik een wedstrijd tegen De Meeuwen waar mn excollegaatje Daphne speelt (waar wij natuurlijk van gaan winnen).
En wat ga jij doen dit weekend?? Let me know (of niet.. gebeurt wel vaker dat ik heel enthousiast vraag wat jullie ervan vinden ofzo en dan heb ik ook 0 reacties XD haha)

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!