December 09, 2009

The world loves JB

Je kent de jongen van deze foto vast wel.. Justin Bieber.. Ik kreeg vorig jaar ofzo een filmpje over hem toegestuurd van Gyor. Justin had een filmpje van zichzelf op Youtube gezet waarin hij With You zingt. We begonnen echt fan te worden van hem. Hij werd door vele platenmaatschappijen bekeken waaronder ook door Usher. Hij besloot hem een contract te geven. Daarna kwam zijn eerste single One time uit waarna ook zijn album My World. Maargoed, toen vond ik alles rond hem nog niet zo erg.. maar nu.... alle 12 jarige meisjes zijn he-le-maal verliefd op hem.. Mijn nichtjes zwijmelen weg bij zijn foto's en liedjes. Ik hoorde net zelfs zijn liedje op Radio 538! Is this world going crazy? Dat jongetje is 15 haha. Zijn fanhyves heeft bijna 50.000 leden (omg bijna evenveel als Feyenoord). Ik begin het een beetje irritant te vinden. Mensen zijn echt gewoon obsessed by him. Maar ik moet eigenlijk nu niet leuk komen praten, want toen ik 12 was, was ik ook best wel obsessed by Chris Brown hihi.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!