January 01, 2010

I feel like Perez Hilton

Hoiiiii dear blog readers of.... blog haters.
In november had ik een blog geschreven over Chris Brown's nieuwe liedje I love you. Daarbij had ik ook nog het een en ander over de Chris Brown fan hyves geschreven. Misschien best wel gemeen, maar het is míjn mening en aangezien we in Nederland vrijheid van meningsuiting hebben, ging ik gewoon mijn gang met mijn blog.
Nu, 3 maanden later, kom ik op de Chris Brown hyves om wat nieuws te vinden, zie ik dat Chris Brown zijn twitter pagina weer heeft geopend. Dus ik was benieuwd naar het nieuws en open het item op de hyves. Lees ik op de tweede pagina:

"Trouwens iets anders, weet niet of jullie het al eens hebben gezien, maar kijk wat dit kind over de leden hier zegt;
http://sjoowelle.blogspot.com/2009/11/leaked-song-i-love-you.html
mygod, wat een dom kind! "
En allerlei andere meiden beginnen erop te reageren.. Ik vroeg me al af hoe ik opeens aan zo'n hoge bezoekersaantal op m'n blogspot kwam. Ik vind het zo grappig hè haha en ik ga er ook gewoon stuk om. Iemand zei namelijk zelfs dat ik "dood met hun childe" op die hyves. Ik ken die mensen niet eens op die hyves. Klik hier om het bericht op hyves te lezen. Ik vraag me ook echt af hoe dat meisje op mijn blogspot is gekomen... Ik vind het niet erg hoor, there is no such thing as bad publicity zoals Gyor me zei. Oja, niet te vergeten. Op die hyves begonnen ze me nep te noemen. Weet je wat pas nep is.. als je op mijn blogberichten ANONIEM gaat reageren.
I don't mind, misschien word ik nu ook wel beroemd net als Perez Hilton, cause you know girls.. haters only make you famous!

6 comments:

  1. waarom kunnen alleen wij hier weer stuk om gaan
    en gaat de rest hier weer drama van maken en natuuuuurlijk anoniem reageren.

    love u sjoooow. you're fucking funny

    ReplyDelete
  2. ahahahaha, prachtig, haters do make you famous

    ReplyDelete
  3. Blijf dromen bitch.
    Je blog is waardeloos.

    ReplyDelete
  4. haha sjoo i totally agree we love you

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!