January 29, 2010

Januari

De eerste maand van 2010 is alweer bijna voorbij... alles gaat zo snel. I'm almost 17! Maar goed, even samenvatten wat ik deze maand zoal heb gedaan. Januari begon al goed met een puike toetsweek. Helaas zijn mijn cijfers niet zo puik gevallen. Van de 10 toetsen had ik 4 onvoldoendes, gelukkig sta ik er maar één op mn rapport! Deze maand heb ik ook drie handbalwedstrijden gehad en ze alledrie glansrijk verloren. Zondag (TIJDENS DE KLASSIEKER!) heb ik mijn laatste wedstrijd van januari. Hopen maar dat we die dan wel winnen. Sinds deze maand zit ik ook bij de schoolkrant. Ik hoop dat het wat wordt... schrijven vind ik op zich wel leuk, maar dan moet het wel iets zijn wat ik ook echt leuk vind om over te schrijven. Eigenlijk heb ik deze maand niet veel boeiends gedaan. Broertjelief was jarig, mn nichtje Laura, de twinnies en van de laatste hebben we dr ook nog een gezellig feestje op zitten.. Pfzh maatje heeft zijn BB binnen + een operatie in the pocket. I hope u can hear me now.. haha Vandaag heeft bf Amber zichzelf tijdens het enthousiast voetballen geblesseerd. I hope u feel okay now! En.... er staan alweer volop dingen op de agenda: Carnaval in Brabant, school prom op een boot (ja, de boot gaat dan ook echt varen hihi), Barcelona met school (waardoor ik helaas wel de wedstrijd tegen mn excollegaatje Daphne mis), concert Rihanna met Am, Denise & Romy, maar ja ik zit nu best wel met m'n agendapunten in april nu... so this is enough so far.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!