January 22, 2010

RIHANNA 17/04

Wie had dat ooit gedacht... Ik, als felle Rihanna-tegenstander, die naar het concert van Rihanna gaat. Nou, dat is eigenlijk het plan, dat Amber, Denise, Romy nog twee meisjes en ik naar haar concert gaan. We moeten alleen nog wel kaartjes bestellen. Maar weet je wat het is, ik ben nu wel door die periode heen van "ojee Chris Brown slaat Rihanna, maar zij heeft ook dingen gedaan dit dat, ik vind haar echt niks"... Dus ik beoordeel haar alleen op haar muziek. Haar liedjes van Music of the sun, A girl like me en Good girl gone bad vond ik namelijk echt heel leuk. Rated R daarintegen vind ik wat minder. Ik hoop dus dat bij het concert, dat wordt gehouden in GelreDome, ook liedjes komen van haar vorige albums. Dan kan ik tenminste even meeblèren met 'Take a bow', 'Hate that I love you', 'If it is lovin' that you want' etc.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!