January 22, 2010

Schoolkrant

Hii guys, ik ga weer eens een tekst blog bericht schrijven. Laatste tijd heb ik bijna allemaal maar afbeeldingen/filmpjes laten zien, maaaar ik heb dus weer iets om over te schrijven. Ik zit sinds vandaag namelijk bij de schoolkrant, errug leuk natuurlijk. Ik vind van wel, want ik hou namelijk wel van schrijven. Ik ben benieuwd hoe het wordt, straks heb ik geen inspiratie ofzo.. nja ik zie het allemaal wel. Ik moet trouwens samen met Youri, die ook bij de schoolkrant komt, een soort ideeënbus maken voor als je iets leuks hebt voor erin. Dus heb je een leuk ideeee? Doe het in de schoolkrantbus 8- Haha, oja we moeten ook nog een naam verzinnen ervoor, de ideeën tot nu toe waren "Het IJsseltje", de "Kapel" en dat soort dingen.. dus dat wordt nog even brainstormen, want dat klinkt natuurlijk niet haha XD Anyway, ik hoop dat het een beetje leuk wordt en dat mensen het nog echt gaan lezen.

2 comments:

  1. OMG hebben wij een toekomstige schoolkrant?
    Zo cuwl hoe heb jij je er eigenlijk voor aangemeld?
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Ja ik kwam er echt heel toevallig achter, want Youri kwam mijn klas binnen om te vragen waar de 'schoolkrant vergadering' was ofzoiets, dus ik ging ff vragen en toen ging ik mee naar die vergadering.. zo ging het ongeveer. Maar we krijgen dus een schoolkrant!

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!