January 26, 2010

STOMP THE YARD II ???

Ik lees opeens op verschillende sites dat er een tweede film van Stomp the Yard uitkomt... Ik hoop het zo erg, want de eerste film was echt geweldigggg! Colombus Short en Chris Brown zonder shirt, heerlijk... Waarschijnlijk gaat de tweede film "Homecoming" heten en zal hij ergens tussen de zomer en herfst in 2010 uitkomen in Amerika. Ik ben benieuwd hoe de film wordt... dit keer in de hoofdrol is Collins Pennie. Ik ken hem niet, maar die naam is toch al schattig! Hij schijnt te hebben gespeeld in de film "Fame", maar die heb schandalig genoeg niet gezien. Minpuntje vind ik dat Teyana Taylor erin speelt.. ik vind haar zo'n searcher-for-fame. Als deze nieuwe film even hot wordt als de eerste, ben ik helemaal gelukkig hihi.

1 comment:

  1. Wooeee Stump the yard is my favo dance movie!
    En Fame dus echt niet superr lompe film was echt geldverspilling..
    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!