January 05, 2010

What I want for 2010

Ik heb al een heel 2010 verlanglijstje opgesteld. Hij wordt waarschijnlijk nog wel bijgevuld, maar... voor nu weet ik het al:
  • Blackberry (PLEASE GOD, SEND ME ONE!)
  • Geheugenkaart 16 GB voor m'n camera (Barcelona, here I come!)
  • Het winnende lot voor de postcodeloterij
  • Black killerheels
  • Kaartje voor concert Trey Songz
  • Kaartje voor concert Chris Brown
  • Tweepersoonsbed (maar dan moet mijn kamer wonderbaarlijk opeens vergroten)
  • iPod-oortjes (waarom gaan mijne √°ltijd kapot...)
  • Een baan. (I just want extra money)
  • Een supersonisch middel waarmee ik mijn Ray Ban eindelijk een keer goed kan schoonmaken.
  • Dat mijn lieve, dove, blinde konijntje nog steeds leeft.
  • NAAR MADRID IN DE ZOMER AVEC AMBER!!!
  • Dat iedereen waar ik van hou gezond blijft (Is dat geen lieve afsluiting :] )

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!