February 20, 2010

Another Beautiful Blogger Award

This time I've got one from back from Ginney and I've got another one from Ayse
Thanks girls! Anyway, now I'm supposed to write another 7 facts about me. I'm gonna write that in Dutch, cause my English kinda sucks.

1. Ik was vroeger altijd het lievelingetje van de klas. Ik deed altijd poeslief tegen de juffrouw en tegen mijn vriendinnetjes en vriendjes, maar als ik iemand niet mocht, was ik een helse bitch. De juffrouw geloofde natuurlijk altijd in mijn onschuld.
2. Drie keer per week ga ik altijd sporten. Geen fitness, zumba of zoiets dergelijks, maar een teamgerichte sport: handbal. Het is altijd heel gezellig met die meiden. Alleen jammer dat we enalaatste staan in onze poule.
3. Ik ben heel erg oldschool met dingen. Zo heb ik nog steeds mijn vier jaar oude LG Chocolate (Niks te BB-en), mijn Nintendo 64 inclusief Mario Kart, draag ik nog steeds kleding die ik 3 jaar geleden ook had en ja... zo heb ik wel meer dingen.
4. Vind ik stiekem de muziek van Justin Bieber wel heel leuk. Zowat elk persoon van mijn leeftijd vindt hem een stomme dwerg met kinderachtige muziek. Mijn 12-jarige nichtjes daarentegen hebben een huge crush on him. Daarom is het nog erger dat ik zijn muziek luister.. haha
5. Ik hou heel erg van fotografie. Ik heb alleen geen professionele camera zoals een Nikon of Canon. Ik heb gewoon mijn Panasonic'je. Ik heb ook geen zin om te sparen voor zo'n dure camera of ernaar te vragen bij m'n ouders. Maar met mijn camera kunnen er ook mooie foto's mee gemaakt worden, als je maar weet hoe je hem moet gebruiken.
6. Ik wil al echt 6 jaar lang naar Amerika. Mijn mammie wil wel, maar mn padre niet.. Hmmm.... hier moet ik toch iets op gaan verzinnen.
7. Ik hou van golfen. Het is echt supernerdie, maar sinds ik het 5 jaar geleden in Spanje heb geprobeerd, doe ik het bijna elke vakantie wel een keer. Niet zo'n heel baantje lopen, maar afslaan of putten. Ik ben er alleen niet zo'n ster in, maar ik vind het wel leuk hihi.

So these are my 7 facts. Now I have to nominate another 7 persons and other persons than in my previous Award blog. So these are the nominates:

1. back to Ayse
2.
Manon
3.
Achilleas
4.
Kim
5.
Cheyenne
6.
7.
I don't know who I'm gonna nominate else.. so 6 and 7 will come later.

3 comments:

  1. Thank you so much for the award!
    Your blog is lovely too.
    I'm going to try and fix the follow button.
    Love

    ReplyDelete
  2. Dankjewel!
    Ik heb hem alleen al eens gehad, hihi!
    Maar echt super bedankt!

    En ik ben het helemaal met je eens over fototoestellen. Ook 'gewone' camera's kunnen mooie foto's maken.

    ReplyDelete
  3. haha nummer 1 herken ik helemaal ik was ook zo'n kind. En nummer 3 ook, al heb ik geen ouwe telefoon, maar van mijn samsung star ben ik blij dat ik weet hoe ik ermee moet bellen. Trouwens dat ding gebruik ik eigenlijk ook nooit de huistelefoon is gewoon veel handiger, haha

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!