February 02, 2010

Beautiful Blogger Award


Volgens mij heb ik een Award gewonnen! Voor het eerst word ik beloond voor mijn schrijfkunsten haha. Ik heb deze award gekregen van Manon (www.wunderrlland.blogspot.com)
De Regels:
1. Bedank de blogger die je de award heeft gegeven.
2. Zet de award op je blog.
3. Link de persoon die je heeft genomineerd.
4. Deel 7 interessante facts over jezelf.
5. Nomineer 7 andere bloggers.

Nou dit zijn dus de zeven 'interessante' facts ofterwijl beschamende facts over mijzelf haha.

1. Ik ben een hele erge boekenwurm. Ik houd heel erg van lezen. Voorheen las ik altijd chiklits, maar sinds vorig jaar ben ik ook begonnen aan allerlei literaire boeken. De boeken waar ik het meest trots op ben (dat ik die 400 bladzijdes ben doorgekomen) zijn “Het recht op terugkeer” en “De Davinci Code”.
2. Ik was vroeger echt een waterrat. Op mijn 4e ging ik op zwemles en toen heb ik vijf diploma’s gehaald. Later heb ik ook nog mijn snorkeldiploma gehaald haha, geen idee wat ik daar aan heb.

3. Ik houd heel erg van dieren. Zo heb ik vroeger verschillende vissen gehad (die allemaal na een week doodgingen), een vogeltje die Petertje heette (die ook snel doodging doordat hij tegen het raam was aangevlogen) en heb ik nu een konijn die Droppie heet. Als ik me wel eens verveel, kijk ik nog wel is naar Animal Planet. Eigenlijk zit ik nu geen interessante facts over mezelf te vertellen, maar allerlei nerdie facts.
4. Ik heb nog nooit een baan gehad. Ik heb wel een proefperiode gehad bij de La Place, maar daar ben ik zelf na één maand gestopt, omdat “het niks voor mij was”. I’m just not made for working.
5. Ik ben heel erg perfectionistisch. Zo ziet mijn agenda er altijd piekfijn in orde uit inclusief verschillende kleurtjes lijntjes onder gebeurtenissen. Rood is de tijd voor een afspraak of een toets, groen is huiswerk afhebben, blauw is iets inleveren en oranje is bijles. Met mijn kamer ben ik daarentegen niet zo perfectionistisch. Dat is gewoon een zwijnenstal. Gelukkig heb ik een lieve mammie die het elke middag nog eventjes voor me opruimt.
6. Vroeger wilde ik volgens mij serieus wielrenster worden. Samen met mijn beste vriendinnetje ging ik altijd op de fiets naar de basisschool, maar over een afstand waar je normaal gesproken een half uur over doet, hadden mijn bf en ik de wedstrijd zo snel mogelijk naar school komen.. We waren dr altijd echt binnen tien minuten.
7. Een ander interessante fact nu ik het toch over mijn bf en ik heb. Als wij ons vroeger verveelden, verzonnen we altijd leuke spelletjes. Een heksendrankje maken (met bloemetjes, aarde, WCpapier), een tentenkamp maken (van paraplu’s)… maar op een dag verveelden wij ons zo erg, dat we een nieuw TE GEK spel verzonnen: met bakstenen overgooien. We vonden het wel heel lollig en werden er heel goed in. Maar toen… mijn bf maakt een rare move (of ik kon gewoon niet vangen) en zo ging de baksteen door de ruit van een auto. Wij gillen natuurlijk en geschrokken naar huis rennen. Ik als kleine snitch had het aan mijn moeder verteld en zo kwam de straat er achter. Achteraf en nu nog steeds, moeten wij er altijd weer om lachen.

Ik nomineer:
1.
Gyor
2. Leticia
3. Glossy Murda
4. Youri
5. Michelle
6. Priti
7. Jitske
Ik weet nou niet hoe dit allemaal werkt, ben allang blij dat ik is iets win haha.

2 comments:

  1. Alsjeblieft. ;)
    Leuke facts!

    ReplyDelete
  2. Dankjeeee
    Ik ga het nu effe gelijk op me blog posten
    haha wielrenster die is echt origineel!
    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!