February 06, 2010

THE NEW HAIRCUT

Gisteren ben ik naar de kapper geweest. Eigenlijk is er niet zo heel veel veranderd.. Alleen de dode punten eraf en het opnieuw geverfd, want m'n uitgroei was très bad. De kapster heeft er nieuwe highlights ingezet, maar zelf vind ik het wat licht.. maargoed. Ik heb deze blog in een nieuw label gezet. 'Beauty', vandaar dat er nog maar 1 item in zit. In dit item komt wanneer ik bijvoorbeeld een nieuw kapsel heb, nieuwe make-up heb gevonden of wanneer de sterren dit hebben. Oja.. m'n pose op deze foto was ook echt très fout, dus heb ik er ff wat anders 'leuks' van gemaakt haha.

5 comments:

  1. hahaha trés fout! Ik zie het maandag wel!
    P.s dat liedje is kaapverdiaans!
    xoxo

    ReplyDelete
  2. @ Leticia: hihi I know, ik vond hem wel vrolijk en ik begin erdoor in de summermood te komen! :D

    ReplyDelete
  3. Haha oke ;)
    Ik heb hem alweer veranderd :P

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!