February 08, 2010

TEAM GYOR

Mijn school heeft dit jaar besloten een "prom dance" te geven zoals ze in Amerika doen.. ennnnn Gyor is genomineerd voor Prom King. Isn't that cool?! Hij is nu dan wel genomineerd, maar hij moet deze prijs ofcourse ook winnen. Dus, als JIJ bij mij op school (IJsselcollege Alkenlaan) zit... VOTE FOR GYOR! Het feest wordt op 18.02.2010 gehouden in DADO. Weet je niet waar het is? IK OOK NIET. haha Het schijnt bij Off_Corso te zitten.. ik vind het ooit wel. Het feest is voor de 'bovenbouwers' jeej, maar de 3eklassers mogen ook komen dus dat is vrij apart. Anyway, I'll see you the 18th.. of gewoon morgen op school. Oja, is het geen leuk idee om het plaatje hierboven maal 100 te doen en dan in school te hangen :D Ik weet alleen niet of Gyor dat zo leuk vindt haha.

3 comments:

  1. Hahaha wil je zelf niet winnen Youri! of mag je niet op jezelf stemmen?

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!