March 31, 2010

Cheyenne for Janice

Mijn klasgenootje Cheyenne zit helemaal in de fashion/modelling circuit. Dinsdag mocht zij voor Janice een speciaal soort show doen. In het College Hotel werd de Jazzy collectie van Janice geshowed. Er waren drie hotelkamers waarin modellen poseerden. Janice werd zelf bekend door zijn deelname aan Project Catwalk. Anyway, mijn klasgenootje Cheyenne mocht dus meedoen. Ik heb al een paar superleuke foto's gezien. En hallooooo, ze mocht een broek aan van D&G!


10 comments:

  1. Jeeeeeh ik voel me vereerd :D

    ReplyDelete
  2. alleen beetje jammer van makeup ('6)

    ReplyDelete
  3. Die vind ik juist mooi gedaan ;-)

    ReplyDelete
  4. haha, ik vind het niet echt vrouwelijk ('a)
    leuk joh dat anoniem berichten achterlaten
    haha

    ReplyDelete
  5. Nee klopt, in een interview stond dat Janice daar express voor heeft gekozen, om er iets mannelijks in te verwerken, bijvoorbeeld ook de shoulder pads etc.

    Wie ben jij dan eigenlijk? haha

    ReplyDelete
  6. geweldig, echt zo cool ;o

    ReplyDelete
  7. ik ben
    anoniem

    ReplyDelete
  8. jitskejitskejitske
    niet fokken met
    anoniem

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!