March 16, 2010

Summerstyle 1 (In DUTCH)

Vanaf vandaag zal ik om de paar dagen een stijl plaatsen die ik leuk vind voor de lente/zomer. Vandaag dus de eerste stijl; een mix tussen countryside en modern. Dit is wat ik zelf ook erg leuk vind, een spijkerjasje (of in dit geval een spijkergilet) over een schattig jurkje. Dit jurkje is erg licht en perfect voor overdag in de zomer, maar je kunt het ook zoals Chloe Sevigny doen en er een kaki-jurkje onder dragen. Dat lijkt mij dan weer leuk voor in de avond of wanneer je gaat stappen. Anyway, het ouderwetse bloemenmotiefje is weer terug van weggeweest en de spijkerstof mag ook weer uit de kast worden getrokken. Daaronder een paar killerheels en bijpassend zonnehoedje en ik vind het helemaal leuk. Wat vind jij van deze look?

1 comment:

  1. Leuk gedaan die outfit!
    Ik loop nu stage bij de Telegraaf Vrouw redactie.
    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!