March 19, 2010

Summerstyle 2 (In DUTCH)

De khaki harembroek vind ik superleuk voor de lente/ zwoele zomeravonden. Je moet er alleen wel een juist figuur voor hebben. Wanneer je wat bagage hebt, wordt het al snel een hobbezak. Wanneer je het juiste figuur ervoor hebt, staat het super. Deze broek heeft dan weer een rits op de achterkant, wat hem weer speciaal maakt. Daarbij een oversized tee met horizontale strepen, wat je dan kunt hebben als je het juiste figuur voor deze broek hebt. Het shirt moet dan wel in de broek, anders valt het effect van de rits helemaal weg. Het khaki sjaaltje met vintage bird print kan er eventueel bij gedragen worden. Ik word nooit zo warm van sjaaltjes en dergelijke, maar bij andere mensen is dat weer hun ding. Anyway, daarbij een stel killerheels (suede) met plateauzool en je outfit is compleet. Je kunt het ook comfortabeler aanpakken zoals Shenea Grimes (Annie, 90210) doen en dr pumps met een subtielere hak onder dragen.

1 comment:

  1. Zo een broek wil ik ook! Ik denk dat ik die bij de H&M ga passen!
    xoxo

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!