April 24, 2010

It's almost my birthday!

5 mei 2010 is het alweer zo ver! Dan word ik 17. Dit jaar geen feestje, alleen met mn familie en later misschien nog gezellig wat drinken met een paar vrienden. Nu komt het probleem... wat moet ik vragen? Ik heb echt geen idee.. Ik heb al een paar opties:
1. Box Ik luister altijd heel veel muziek van mn iPod, maar mn box is al een tijdje geleden gesneuveld. Die box was ook echt zo'n cheapass ding, maar nu wil zo'n mooie box.
2. Chris Brown concert kaartje Ik hoopte dat er al meer bekend was over het concert van Chris Brown. Hij zou misschien op 18 juni 2010 komen... en dan zou ik een kaartje daarvoor wel erg leuk vinden. Nog een leuk weetje: Chris Brown en ik zijn op dezelfde dag jarig! Ik was eerst mega-fan dus dat vond ik helemaal geweldig. Ik had twee jaar geleden zelfs een Chris-Browntaart. Nu ben ik iets minder fan, dus dit jaar zo'n taart zit er niet in.
En voor de rest weet ik het dus nog niet... 17 is ook echt geen speciale leeftijd. Hierbij denk ik alleen aan "17 again" met Zac Efron en Matthew Perry die gisteren op TV was. Tja, jullie nog opties wat ik kan vragen?

1 comment:

  1. Hi, je moet even dit stukje tekst opzoeken;

    ((( background: url(http://3.bp.blogspot.com/_9FoH-7_4Le0/S9IZ17HDnsI/AAAAAAAAB1c/RNigTtji4Y4/s1600/contentwrap.png) top left repeat-y;
    }
    a {
    color: #000000;)))

    Bij color maak je van 000000 maak je ffffff

    Opletten dat je verder niets weghaalt de ((( aan het begin en eind staan alleen hier ander zie je de tekst niet :-)

    Groetjes Fryske

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!