April 21, 2010

LC

Ik heb gemerkt dat heel veel meiden Lauren Conrad (The Hills) als voorbeeld zien. Zelf snap ik hier niet heel veel van, aangezien ik vind dat ze een simpele stijl heeft. Daarom heb ik hieronder een "Dress like..." gemaakt.

Zo zie je dat je Lauren's stijl gewoon in de winkel kunt kopen. Tee bij Topshop; skirt, jacket en bracelets bij de H&M en de heels bij Asos. De Chanel bag kan niet iedereen zich veroorloven (ikzelf ook niet hoor), maar zulk soort tassen kun je vinden bij de River Island. De heels zijn in Lauren's geval van Louboutin, maar het blijven simpele pumps.

Daarom snap ik niet helemaal waarom talloze meiden LC als stijlicoon zien... Er is niks bijzonders op te merken aan haar outfit. Ik denk dat men niet meer echt weet wat stijl inhoudt. Bij stijl denk ik namelijk aan onder andere Mary Kate Olsen, Agness Deyn en Lady Gaga. Ik denk dat veel mensen tegenwoordig stijl verwarren met er leuk uitzien... Ik vind Lauren Conrad er ook leuk uit zien, maar ik vind nou niet dat zij een geweldige, buitengewone stijl heeft.

3 comments:

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!