April 06, 2010

Lijstje: mannen!

Vorige week ben ik gestart met lijstjes. Vandaag mijn tweede lijstje en dit zijn niemand minder dan mijn top 9 mooiste mannen. Nou ja, niet de top 9, gewoon de 9 mannen die ik het mooist vind. Niet dus dat nummer één mijn aanstaande hubby wordt. Oja.. het zijn er 9 omdat ik echt geen tiende kon bedenken..



Trey Songz one of the hottest R&B singers ever.
Chris Brown He's just perfect.

Chace Crawford Gossip Girl's mooiste man ontbreekt natuurlijk niet in mijn lijstje. Één van de redenen waarom GG mijn lievelingsserie is...
Jesús Luz Model en Madonna's ex.. Deze latino heeft er goed aan gedaan aan te pappen met de 50-jarige superster. Hierdoor kwam zijn modellencarriere van de grond. Anyway, he's way too young for Madge.
Diego Biseswar Hij mag de Nederlanders vertegenwoordigen in mijn lijstje. Feyenoorder Diego mag hierin niet ontbreken.
Baby Upcoming model en is très hot. Weet alleen eventjes niet meer zijn naam, Baby is zijn bijnaam. Het is toch ook een schatjeeeee!
Matt Lanter Mijn lievelingsjongen uit 90210. He's so cute! En hij past veel beter bij Ivy dan bij Naomi vind ik.
Shemar Moore Hij is dus een van de redenen waarom ik Criminal Minds kijk. Ook is hij de knapste 40-er die ik ken.
Model Tyson Beckford: Heerlijke man, heerlijk lichaam.

5 comments:

  1. hahah ik zie er maar een en dat is gelijk de mooiste
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Oepsie moest gewoon naar beneden scrollen... :']

    ReplyDelete
  3. Hihi jaaaaaa, liefdeeeeeh

    ReplyDelete
  4. uhm waar is ryan sheckler?
    ohja je vond dat hij een varkenshoofd had ofzo
    toch?

    ReplyDelete
  5. Dat heb ik echt nooit gezegd :P
    Maar het is mijn top 9 en hij hoorde er niet bij in mijn lijstje 8-| haha

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!