April 28, 2010

Meivakantie!


Jeeeej, eindelijk vakantie! Als ik deze week geen herkansingen had, was ik al de hele week vrij, maar dit is ook fijn. En nee, deze foto hierboven is niet mijn vakantiebestemming. Ik ga deze vakantie namelijk helemaal niet weg! Echt de eerste keer sinds 8 jaar ofzo en ja, ik vind mijzelf zielig. Al vijf keer is mij de vraag gesteld: "Waar ga je heen op vakantie?" waarop ik moest antwoorden "Nou, ehm, nergens..." Helaas pindakaas, ik blijf deze meivakantie thuis, maar wat is dan mijn planning? So, here it comes.
28 april: Bras met Amber & Denise en nog even bijkletsen voordat Am naar Zuid-Afrika gaat!!
29 april: Shopping, Koninginnenacht @ Rotterdam
30 april: Koninginnedag @ Rotterdam
1 mei: Bijkomen van 29 en 30 april
2 mei: Handbalwedstrijd Roda-ODIS
3 mei: Trainen
4 mei: Bijles (poor me)
5 mei: JARIG! en Bevrijdingsfestival en uiteten.
6 mei: Feyenoord-Ajax (op TV)
7 mei: Bijles (poor me II) & Stadhuisplein
8 mei: Shopping
9 mei: Handbalwedstrijd Oliveo-Roda en verjaardag voor m'n familie
Zoals je ziet heb ik al superveel gepland. NOT.

2 comments:

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!