April 25, 2010

Queensday

April, 30th it's Queensday in the Netherland so that means big party! It also means shopping! Actually Queensday is one big theme party. Our flag is red, white and blue and are country color is orange.. I actually don't know why.. Anyway, here are my outfits.

All dresses are from Asos. 1. €43,80 2. €41,50 3. €40,35

Outfit 1: shirt (Topshop, €20,75), peeptoe (Asos, €57,65)
Outfit 2: cropped t-shirt (Asos, €23,05), shoes (Allstars, €40, 35 @ Asos)
Outfit 3: off-shoulder shirt (Asos, €20,75), peeptoe (Topshop, €80,70)
The white skinny is from Topshop, €46,-

3 comments:

  1. love these outfits
    thaaanks voor het volgen
    volgends mij volg ik jou ook !

    ik ga eerst 2 dagen in kayseri, dat ligt bij ankara in de buurt en de rest van de 2 weken in didim, daar heb ik een zomerhuisje (ligt tussen kusadasi en bodrum) maar tis niet echt een lol-vakantie hoor.. mijn opa heeft kanker en is terminaal duss..

    jij hebt toch ook vakantie? xoxo

    ReplyDelete
  2. Ik wil je niet ontmoedigen schat maar het gaat regenen vrijdag, misschien handig om dan niet in een kort jurkje te lopen haha x Amber

    ReplyDelete
  3. Oh nooooo haha
    Ja ik wil sowieso iets oranjes aan haha, maar dat ligt niet in mn kledingkast dus ik moet van de week nog ff kijken.

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!