April 11, 2010

Just read for...

Gisteren ben ik met mijn ouders naar Düsseldorf (Duitsland) geweest. Ik ging daar eigenlijk heen, omdat ik nieuwe handbalschoenen nodig heb. Duitsland is een handballand, dus waarschijnlijk zou ik daar mijn geliefde Adidas Stabil S zwart met rode Adidas strepen vinden. Maar nee, in geen van de sportwinkels kon ik ze vinden. Na eventjes te hebben getreurd, was mijn dag weer goed toen ik de rest van de winkeltjes eens beter ging bekijken. Na Düsseldorf zijn we nog even naar Nijmegen geweest om wat te eten. Ik dacht echt serieus dat Nijmegen een boerengat was, maar het was er best leuk. Hieronder wat foto'tjes van gister. Mijn camera is nog steeds niet gemaakt door de Mediamarkt, dus deze zijn gemaakt door mijn (nieuwe, geweldige, mooie, prachtige) Blackberry curve.



2 comments:

  1. moooie schoenen,tas en jrukje! ik mis starbucks echt! Moet nodig weer eens richting Utrecht Centraal gaan!
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Starbucks has to come to Rotterdam!!! haha
    Nog eventjes en dan kunnen wij dr ook van genieten op Centraal. :-)

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!