May 15, 2010

IJsselmail

Dinsdag, 11 mei 2010, kwam de eerste schoolkrant van het IJsselcollege uit. Na veel stress en uur was ie dan eindelijk af! De voorkant vond ik zelf niet echt leuk. Mijn moeder beschreef het als "de regenboog van de Troetelbeertjes". Uiteindelijk waren de artikels die erin stonden best leuk geworden. En ja, het kan alleen maar beter worden hè!


Dit artikel heb ik samen met Youri geschreven. Het zijn de outfits die we het leukst vonden op het Valentijnsfeest.


Ook dit artikel hebben Youri en ik samen geschreven. Het heet "De stijl van..." en beschrijft elke keer de kledingstijl van iemand op school. In de eerste editie vertelt Kelly Kristelijn over haar lievelingswinkels, trends etc.


Dit artikel heb ik alleen geschreven. Het gaat over de Barcelona reis die we afgelopen maart hebben gemaakt met de leerlingen met het vak Spaans.

5 comments:

  1. Wat leuk!
    Ook leuk dat jullie op school in de schoolkrant zoveel met mode doen, zeg maar.
    Dat heeft onze schoolkrant niet..
    Maar echt heel leuk

    ReplyDelete
  2. Oooh ik vind de schoolkrant echt zo leuk!
    Echt super leuke stukjes staan er in : D
    Oeh ik wou dat ik vanaf het begin had gezegt dat ik ook bij de schoolkrant wilde, want 't is echt tof : )
    Jullie hebben het super leuk gedaan!

    ReplyDelete
  3. Thanks Inge! Jammer dat dit je laatste jaar op 't IJsselcollege is, anders kon je je nog opgeven!

    ReplyDelete
  4. Leuk!! Heb je nog een exemplaar voor me, want ik heb er geeneen gehad!

    ReplyDelete
  5. @ Jits, er liggen nog een paar schoolkranten naast A21 in zo'n soort kast met allerlei saaie tijdschriften.

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!