June 30, 2010

Eindfeest

Gisteren had ik weer een SUPERLEUK feest van mijn school. Ik vond het een flop, anderen misschien niet. We hadden namelijk een DJ, van ver leek hij echt heel erg mooi, maar na een tijdje vond ik hem steeds meer lijken op de baas van Heidi uit The Hills, die echt heel erg raar draaide.. Zijn liedjes hadden een overgang van latin naar hele aparte house. Ook kon hij niet één keer de originele versie van een liedje latenhoren. Van te voren waren Amber, Denise, Jitske en ik nog wat wezen drinken bij Coconuts terwijl we Spanje-Portugal keken. We zaten een beetje ver van het scherm dus ons voetbalgepraat ging meer over hoe knap/lelijk Fernando Torres, Cristiano Ronaldo, Cesc Fabregas en Sergio Rames zijn... In Off_Corso waar ons schoolfeest werd gehouden, ontmoetten we Romy. Het enige pluspunt van de avond vond ik dat de waterijsjes 1 euro waren en die de warmte wat lieten afkoelen en natuurlijk omdat ik met m'n girlies was.


1 comment:

  1. And don't forget the fabulous cocktails!

    ReplyDelete

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!