October 09, 2011

598 Le weekend

Hi sweeties,
ik heb besloten toch maar weer in het Nederlands te bloggen, er komt toch geen ene ei op deze blog, dus waarom zou ik in het Engels schrijven. Daarbij moet ik voor een schoolopdracht ook mijn blog enigszins up to date houden en in het Engels schrijven weerhoudt mij daar van.

Na een week vol prachtig weer moesten we er toch aan geloven. De Herfst. En niet zo'n beetje ook. Storm, storm en nog eens storm. Zo is het weekend toch minder leuk. Zaterdag heb ik er gelukkig niet zoveel last van gehad want mijn dag bestond voornamelijk uit werk. Het was superdruk, want met dit weer gaat er nauwelijks iemand naar buiten en besluiten veel mensen naar winkelcentra te gaan, zo ook naar Alexandrium, waar mijn winkeltje gevestigd is. Jammer genoeg is het schoenenmagazijn alleen te bereiken door een uiterst vervelende trap. Ik heb nu echt bilspieren gecreëerd van het vele lopen. Na werk was ik eigenlijk ook total loss en had geen energie meer om iets te doen.

Zondag is voor mij altijd handbal dag. Vandaag moesten we naar het Westland voor een wedstrijdje tegen Verburch. Ik had de weergoden verzocht nog een beetje rekening te houden met elf lieve meisjes die zo een wedstrijdje moesten spelen. Helaas werd er geen rekening met ons gehouden. Het bleef regenen... en het stopte ook niet meer. Alle meisjes helemaal doorweekt. Gelukkig hebben we wel gewonnen (6-8), dus niet helemaal voor niks natgeregend.

Vanavond gebeuren er mooie dingen, jeugdherinneringen. Ik ga namelijk naar The Lion King 3D. Als klein kind heb ik die film zo vaak gezien en elke keer op dezelfde momenten een traantje gelaten. Nu, zo'n 10, 11 jaar verder, ga ik de film weer opnieuw kijken. Nu in de Engelse versie, 3D en in de mogelijkheid alle liedjes mee te kunnen zingen. Ik heb dr zin in :-)


No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!