October 27, 2011

600 Feestje(s)!

Hi sweeties,

tijd voor een feestje! Mijn page bestaat uit 600 blogs! In tweeënhalf jaar zeshonderd blogs. Toch wel een aardig aantal hè. Zo'n 0,66 blog per dag is dat. Dit hoge aantal komt doordat ik in de begin maanden een fervente blogger was. Soms poste ik wel drie of vier blogs per dag. Voornamelijk pure onzin.

Niet alleen mijn blog viert feest, ook mijn vrienden en familie deze week. Op vrijdag avond viert Gyor zijn negentiende verjaardag. Supergezellig in zijn miniflat met de shisha's. De dag daarna viert mijn oud-klasgenootje Nicole haar twintigste verjaardag. Gezellig bami eten en bijpraten aangezien ze nu in Antwerpen studeert! Op de laatste dag van 't weekend viert mijn kleine nichtje Cheyenne (alweer) haar dertiende verjaardag. Een vol weekend met feestjes dus. Misschien iets té gezellig, over een paar dagen staat namelijk de tentamenweek alweer voor de deur... Spannend! Mijn eerste tentamenweek. Ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb in in ieder geval al 3 studiepunten binnen, jippie.

Vanavond wordt het ook niet zoveel met leren. Dan ga ik bowlen met meiden uit 't team. Super gezellig!

LOVE

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a message, I really appreciate it!